fii deschis

fii deschis

marți, 25 august 2015

uitate


meleaguri uitate

de dumnezeu
bineinteles
un dumnezeu
al tuturor
tuturor copiilor
zglobii
zburdalnici
dar pribegi
pe o planeta frumoasa
cand isi vor regasi fericirea?
cand se vor trezi
si nu vor mai pribegi


zana buna

"zana buna din cutie
da-mi si mie
da-mi bomboane
da-mi smantana
da-mi si niste voie buna
ca de mult eu am uitat
si tot imi sunt suparat
suparat pe mine rau
ca iar am cazut in hau
hau adanc anevoios
oare unde o fi cristos
numa el poa' sa ma scoata
iarasi am facut-o lata
si acu ma rog la el
ca stiu ca e mielusel
e atat de inocent
si eu tot mananc ciment
oare cand ma voi trezi
din somnul inimii
cand voi da drumu' la bec
sa nu mai orbecaiesc
oare,doamne,ce sa fac?
tu ce zici,cum sa ma-nbrac?
si de ce nu imi raspunzi?
om fi oare atat de surzi..."
deodata se asternu tacere
si asta e ca o miere
ea te unge la urechi
si iti dai seama ca-i vechi
tot ritualul strabun
ce sa-i faci a fost el bun
da' acuma-i depasit
ca noi stim de infinit
si infinitul vine
cand ii permiti sa treaca
prin tine

ps:astea sunt mai vechi.le-am gasit prin laptop lol,datate 28.10.2014.nu-s chiar asa de vechi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu