fii deschis

fii deschis

vineri, 5 septembrie 2014

sunt


sunt doar o frunza-n vant

sunt doar o frunza-n vant
la capat de vise
incerc
in neputinta-mi
sa inteleg
necunoscutul
si totusi sper
ca intr-o zi
sa-l cuprind
in bratele mele
inca subrede
dar pline de viata
si asta
imi da putere
sa mai trec o clipa
de eternitate


m-am nascut

m-am nascut
cu dorinta nestavilita
de a trece punti
punti nevazute
dar care le simt
undeva
acolo
in fiinata mea nemarginita
plina de speranta
goala
inocenta
m-am nascut sa zor
sa zbor peste abisuri
si rasarituri
pentru ca
candva
sa ma gasesc
in toata plenitudinea mea


nu am limite

nu mai am limite
decat atunci cand strig
nu pot
sunet stiger
amutit de atata rugaciune
sfanta
atinsa
calculata
zglobie chiar
dar totusi unde?
dincolo de cuvinte
scunde
mici
insemnificative
cand vine vorba
de ce am de zis de fapt
si ce ar putea fi de fapt
decat
nemarginire
si cand ajung acolo
ma opresc
si strig
strig in gura mare
cat ma tin plamanii
sunt
si e de ajuns


ma joc

ma joc cu sunete
cu sunete scrise
sonore
ma joc cu
ce nu aud
ca daca m-as auzi
as tacea
as tacea atat de profund
incat cuvintele
s-ar auzi pe ele
si n-ar mai indrazni
sa ma vrajeasca
cum au facut
pana acum


sonor

filmele mute
traiesc


inger golas

in eternitate
goarna nu mai suna
e doar amintirea
visurilor uitate


eu

eu sunt
doar ce aud


fara cuvinte

daca as mai avea cuvinte
le-as insira pe-o ata
si mi le-as face colier
sa ma mandresc cu ele
sa arat tuturor
uite!am cuvinte
le-as colectiona pe toate
din toate limbile
si le-as face nestemate
doar ca sa va arat
cum se traieste
fara ele
v-as da la toti
sa vi le puneti la grumaz
decor
decor
decor
cu apa de izvor
si trei frati patati
si fluturi multicolori
si curcubeie inverzite
si salbe de margele inflorite
si coriandri falsi
si dealuri mute
si multe oi cornute
de dincolo de toamna
si clopote de-alama
si toate impreuna
in zi cu vreme buna
la gatul tau sa stii
ca noi suntem copii
poti sa vii
printre galaxii?
poti sa vii
unde nu stii?
poti sa scrii
ce nu e pe hartii?
poti sa fii
ce nu e-n colier?
ce e dincolo de ganduri?
ce e dincolo de cuvinte?
stii?
poti sa fii
ce nu stii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu